Hostessy na targach TUNING SHOW EXPO odgrywają kluczową rolę dla każdej marki, która decyduje się na udział w wydarzeniu takich rozmiarów. Dzięki profesjonalnemu wsparciu hostess, firmy zwiększają widoczność stoiska, przyciągają uwagę odwiedzających i budują pozytywne skojarzenia z marką. Hostessy pomagają w nawiązywaniu relacji z klientami — udzielają informacji, rozdają materiały promocyjne oraz kierują ruchem przy stoisku, co przekłada się na większą liczbę zapytań i leadów. Na wydarzeniu z udziałem kilkudziesięciu wystawców z branży tuningu, motorsportu i akcesoriów samochodowych obecność hostess podnosi rangę marki i pozwala na wyróżnienie się spośród konkurencji. Dzięki temu firmy mogą efektywniej zaprezentować swoje produkty, usługi i nawiązać trwałe kontakty.
Do ich zadań należy najczęściej:
Należy przy tym wielokrotnie podkreślić, że dzięki zaangażowaniu hostess, firmy zwiększają swoje szanse na interakcję z potencjalnymi klientami. Co w kontekście wydarzenia z udziałem wielu marek i unikatowych pojazdów buduje silniejszą pozycję marki. Warto też wspomnieć, że TUNING SHOW EXPO to impreza z licznymi pokazami driftu, drift taxi, symulatorami wyścigowymi i monster truck. Dlatego hostessy często odgrywają rolę mediatorów między strefami rozrywki a przestrzenią promocyjną.
Hostessy wspierają działania reklamowe firmy podczas TUNING SHOW EXPO:
Produkty i marki korzystające z udziału w wydarzeniu, np. te wymienione jako sponsorzy i partnerzy TUNING SHOW EXPO, poprzez obecność hostess skutecznie wykorzystują kanały reklamowe bezpośrednio na miejscu i po wydarzeniu. Dzięki hostessom firma zyskuje większą widoczność, lepsze relacje z odwiedzającymi, a także silniejszy przekaz marketingowy. Hostessy ułatwiają prezentację nowości branżowych, detailingowych rozwiązań, car audio czy akcesoriów tuningowych. Co jest istotne przy kilkudziesięciu wystawcach konkurujących o uwagę zwiedzających.